Vain pyörä puuttuu


Pinja: Mulla oli tänään pitkästä aikaa jotenkin tosi hyvä päivä :) Jos ei tappaavaa vatsakipua ja matikan läksyjä lasketa siis. Sadekaan ei mua oikeastaan haitannut, enemmänkin rauhoitti. Oli ihana pitkästä aikaa olla monta tuntia Pilvin kanssa, vaikka siinä samalla pitikin sitä pahamaineista matikkaa vääntää. Kirottiin vektorit alimpaan helvettiin, tehtiin hyvää kanawokkia ja naurettiin maailman tyhmimmille jutuille.




Mä päätin ehkä kuukausi sitten, että mun on pakko saada tollanen biker-mallinen musta nahkatakki. Bongasin Cubuksen nettisivuilta ihan täydellisen näköisen takin, mutta en koskaan saanut sitä oikein kokoisena käsiini, vaikka kiersin pääkaupunkiseudun Cubukset moneen kertaan! Sama homma yhden H&M:n takin kanssa. Viime viikolla kävin nopeasti pyörähtämässä H&M:n lasten osastolla ja siellä tää kuvissa näkyvä yksilö komeili henkarissa. Koska tuollainen oli saatava ja toi näytti tarpeeksi hyvältä vaikka ei ollutkaan se mitä alunperin halusin, niin olihan se pakko kiikuttaa kassalle. Ja nyt itseasiassa tykkään tosta ihan hirmuisesti :) Suosittelen muuten oikeasti käymään myös vaatekauppojen lasten osastoilla, sieltä voi löytyä vaikka mitä kivaa! 


This entry was posted on tiistai 23. huhtikuuta 2013 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 . You can leave a response .

3 Responses to “ Vain pyörä puuttuu ”

  1. Tosi kivoja kuvia ja kiva myös toi takki! :) mäkin oon myös joskus tehnyt aika hyviä löytöjä tuolta h&m:n lastenosastolta! :D

    VastaaPoista
  2. Oi miten ihanat hiukset!

    http://vanilla-fairytales.blogspot.fi/

    VastaaPoista