July favourites


Pinja: Tein kesäkuunkin lopulla tälläisen lemppari-postauksen ja se oli mun mielestä sen verran kiva että päätin väsätä samanlaisen nytkin! Tässä postauksessa ei ole ihan niin paljon juttuja ja asiaa kuin siinä edellisessä, mutta halusin tehdä tämän siitä huolimatta :)



Garnier Moisture Match: "Heleyttävä, kevyt kosteusvoide, joka sisältää suojakertoimen 20. Väsyneelle ja elottomalle iholle. Kasvieliksiiriä, E-vitamiinia, sitruunauutetta ja suojakertoimen 20 sisältävä kevyt koostumus auttaa suojaamaan ja heleyttämään ihoasi. Tuloksena kosteutettu iho sekä tasaisempi ihon sävy." Ostin tän kosteusvoiteen ihan vain hetken mielijohteesta koska halusin aurinkosuojan sisältävän naamarasvan, mutta lopulta tykästyinkin tähän tosi kovasti! Toi on tosiaan ihanan kevyt näin kesällä ja tekee kasvojen ihosta heleämmän näköisen. Mun mielestä tää myös tuoksuu ihan tajuttoman hyvältä :D 



Tweezerman: Yksinkertaisesti parhaat koskaan kokeilemani pinsetit! Näillä saa ne lyhyimmät ja ärsyttävimmätkin kulmakarvat nypittyä yllättävän kivuttomasti ja hellävaraisesti. Nää mun tweezermanit on matkakokoinen versio mutta vallan mainiosti oon noillakin pärjännyt ja maksaa vähemmän kuin normaalikokoiset :)



Shortsit: Vaikka oonkin tosi tyttömäinen tyttö ja rakastan kauniita vaateita ja laittautumista, rakastan silti vähintään yhtä paljon mukavia ja rentoja kotivaatteita joissa voi kuitenkin tarpeen vaatiessä käydä vaikka lähikaupassa. Nyt kesällä kotona ollessani oon hengaillut melkeinpä pelkästään näissä shortseissa koska ne ei kiristä, ei purista ja mikä tärkeintä ne on pinkit ;) Oon ostanut nää varmaan pari vuotta sitten H&M:ltä, mutta sieltä löytyy näiden tapaisia melkeinpä aina. 



Geelikynnet: Oon nyt tehnyt päätöksen että otan geelit pois kun koulut alkaa, mutta silti nää on tähän postaukseen sisällytettävä! Geelien kanssa on niin ihanan helppoa kun ei tarvitse koko ajan olla viilaamassa ja siistimässä lakkoja vaan noi pysyy mulla ton näköisinä ilman huoltoa parhaimmillaan jopa kuukauden. Ainoa huono puoli näissä on se, että omista kynsistä tulee todella heikot ja melko huonokuntoiset mutta onneksi kynnet on uusiutuva luonnonvara ;) 


Kuva: We♥It
Pretty Little Liars: Oon ollut koukussa tähän sarjaan jo niin pitkään! Melkein hypin innosta kun uudet neljännen kauden jaksot alkoivat kesäkuussa pyörimään. Vaikka tän ohjelman taso onkin vähän laskenut ekasta kaudesta, odotan silti joka viikko malttamattomana uutta jaksoa ja uusia juonenkäänteitä. 



Avicii - Wake Me Up: Tähän mulla ei oo muuta sanottavaa kuin että ehdottomasti koko kesän paras biisi! Tää tulee varmasti aina olemaan mulle se "kesän 2013 biisi" joka tuo mieleen muistoja tältä kesältä :)

Kaiken kaikkiaan mun heinäkuu oli tosi kiva ja toivon että vajaa tunnin päästä starttaava elokuukin tulee olemaan! Judith meni jo nukkumaan, joten mä jatkan GG:n katsomista ja huomenna otetaankin Judithin ja porukoiden kanssa suunnaksi Porvoo.

This entry was posted on keskiviikko 31. heinäkuuta 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 . You can leave a response .

2 Responses to “ July favourites ”